ni måste kolla detta inlägg lovar ni kommer skratta

Tjja hade skrivit lite innan som typ kom bort men jag får
skriva om fast jag skriver inte samma sak för pallar inte det
Men iallefall idag så var det ju skola och sånt
ska skriva va vi hade:
ehhm ja vettefan ;D
rast
matte
so
lunchhhhhh
idrott
svenska
sluuuuut!
Trä slöjd!<3
rast<3
matte<3
so:(
lunch<3 gott
idrott<3
svenska<3
sluuutt!!<33
Måste bäretta va min student gjorde i dag!!!!         Viktigt:han höll på med sin strora snorre
Äckligt!!!!!!!! BBBLLLÄÄÄ!!!!!!!!!  på idrotten så hadde han sin lilla
uppvarmning FAST sen var det handboll moa jag jimina
Ägde ju klart på det!!!!!!<3333
Handboll äger!!! det ska nu veta
Moa och jag sitter och bloggar på varsin data men kolla hennes också:
www.bbarammoa.blogg.se
PS ska snart på siminng
ByeBye mina sötisar!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0